påfrestande

Lär nog försöka hålla mig hemma några veckor för fjomp blir så satans knepig när jag varit borta en helg (har väl blivit mycket sånt på sistone). Han har det hur bra som helst med alla som tittar till honom men sen när jag kommer så skriker han som en stucken gris så fort han får syn på mig och jag får inte vara utom synhåll för då ylar han hejvilt. Det tär en del på vår relation vill jag lova för så osjälvständig har han inte varit förut och jag har ingen lust att mysa med honom hela tiden om alternativet är en skrikande katt.. ja nu blir det iaf till att hålla sig i gävle några veckor framöver.

Haft jättedryg huvudvärk/migrän sö kväll och må så idag var det rena lyxen att vakna utan huvudvärk, och det kan behövas för idag har jag heldag i skolan och det ska pulsas i snö på vägen dit och hem eftersom det snöat större delen av natten. Längtar till imorgon kväll då jag förhoppningsvis ska äta lite pizza med cattis och grabbarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0