sömnlös

nu lät det värre än det är, men jag har börjat vakna mycket tidigare på mornarna och kan vara uppe längre på kvällen..är inte helt beroende av mina nio timmars sömn (däremot tar jag gärna en lur på eftermiddagen), konstigt det där och antar att det kan ha något att göra med att det blir ljusare.

Är ruggigt kallt ute nu så jag stannar hemma och skriver, fötterna är det som värker mest men de sitter även i höger långfinger men det är ju tur det varierar sig, försöker hålla mig varm varm varm hela tiden iaf.
Hemtentan går i ärlighetens namn inte alls så mycket framåt, är sjukt omotiverad och kommer inte ifrån känslan att allt jag gör blir fel så därför kommer jag ingenvart, men idag ska nog stressen infinna sig lite smått så förhoppningsvis blir det lite fart.

Å så får jag underbart finbesök ikväll, höll på att bli knas så finaste mum inte kunde komma förrän to men nu verkar det ha löst sig så både lillen och jag är glada, och mamma då också antar jag haha :)
Vi ska göra suffléer och äta massa annat gott också antar jag, sedan får hon joina mig på shopping för jag behöver desperat ett par byxor och skor och det är bland det trökigaste jag vet..nä vänta, jag avskyr nog att handla det mesta för inget passar och man har olika storlekar jämt och pendlar i vikt som fan, men när man väl hittar något är det ju trevligt förstås :)
Hur som helst, ser fram emot att hon kommer, och med tanke på att jag vill ha städat innan får jag väl sätta igång med det eller tentan nu för annars hinner jag inte :p ciao

Kommentarer
Postat av: Cattis

Trevligt med finfrämmande:)

2011-02-23 @ 18:52:49
URL: http://kaktuuus.blogg.se/
Postat av: kristin

Vad mysigt med besök!! :)



Och vad glad jag blir när jag läser allt du skriver ska veta att jag saknar dig med, till tusen! Ska komma ihåg att svara på ditt brev någon dag också.. känner att jag är fruktansvärt dålig på det där!! Att komma ihåg saker alltså, så FÖRLÅT!!

Jadå mina korridorsgrannar är helt ok.. vissa jättetrevliga och vissa lite mindre trevliga.. har två stycken som vi tror snor juice och mjölk av oss andra, lite irriterande, ja! Men men.. i det stora hela är det bara finint!!



Saknar dig massor vännen!! Hoppas allting är bra med dig också, även fast det är kallt!!

Kraam

2011-02-23 @ 21:10:32
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0