stand by me

Nog fick jag fart på dammsugaren allt, hela jäklalägenheten och soffan dammsögs noga (det trökigaste är bara att det behövs ett tokspring av fjomp för att det ska vara katthår och kattsand överallt igen..men man får vara glad för den lilla stunden.

Har tagit en långdusch nu på morgonen (brukar inte unna mig det särskilt ofta faktiskt, långa duschar alltså) och ätit frukost, sen loggade jag in på facebook bara för att mötas av finaste länken ever, Stand by me med pumba och timon, så längesen jag såg den filmen, tror jag hade den på vhs när jag var liten :) Jag älskar den låten, både deras version och orginalet, så hade fina julls skickat den :)

Ska för övrigt på stan och luncha med Agnetha vid ett, sedan ska vi kolla runt lite så det ska bli trevligt! Vid fyra kommer det fruktansvärt efterlängtat besök, så nu ska jag kolla upp lite recept och se om jag kan få någon inspiration på vad vi ska äta i veckan.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0