handboll

slog på tv:n och upptäckte att sveriges match var idag, vilken virrpotta jag är men det här är ju bra underhållning till min middag, bestående av makaronipudding och kaffe :p
Har varit till julia idag igen, denna gång för att lämna tillbaka boken och sedan blev det en vända på stan. Alltså söndagar är något speciellt, inte särskilt mycket folk och bara "roliga" människor ute, vilka original jag träffat idag haha! Köpte två nya laserpekare åt Fjomp så nu ska det inte finnas några ursäkter för katten att inte springa :) sedan något pulver mot tandsten som lille herrn ska få prova på. Sedan lite smått å gott ;) åt mig och ja, sedan bar det av hemåt för att laga lite mat. Fick världens finaste sms på bussen också så jag höll på att börja gråta, hormonerna svallar :)

Tre lådor potatismos och två lådor med makaronipudding senare sitter jag nu här och är slö, eller slak som cattis skulle säga. och jag skulle vilja orka städa och diska för nu behövs det verkligen men jag orkar inte..tur det är några timmar kvar innan kvällen. Och idag har för övrigt lillen varit ute på balkis, kan det vara så att våren nalkas tro, för han är värre fryslort än mig ;)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Låter som din dag varit bra sötnöt:)<3

2011-01-30 @ 16:31:09
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0