lycka!

Lycka kan vara något så enkelt som idag; gick upp vid sju, har snart tvättat klart, precis ätit nybakta scones så magen spricker och bakat en mjuk bärkaka, å fy sjutton vad jag är nöjd med mig själv just nu! :)

Bara att hoppas att det håller i nu när jag ska sätta mig med skolarbetet men om inte så får jag inte glömma bort känslan av morgonen, man ska hålla fast i det positiva och lära sig av det negativa men inte förutsätta att det som en gång varit alltid kommer vara så.
Och längtar lite att vara i l-a också, ska bli kul att träffa sandra, gå på teater och kramas :) Tror jag skulle gå sönder om jag aldrig mer i livet får en kram faktiskt..hm ja knepigt det där, nu måste jag leta på lillen bara för det och mysa sönder honom, sen är det ju skolarbete på schemat :)
Ha det great, och tänk på något bra som hänt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va gott med scones, nu vart jag ju hungrig =) kram

2011-01-20 @ 23:13:53
URL: http://majjja83.blogspot.com
Postat av: Blog

Keep safe. Look out for one another.

2012-01-19 @ 12:14:48
URL: http://blog.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0