nyår-->gävle

Nyår var riktigt bra förutom att det var stressigt i början och jag bröt ihop pga hormoner :p Men exotisk tallrik och sedan teaterhäng och da gangparty :) mycket trevligt som sagt men på kvällen efter dog min mage, spydde hela kvällen och är fortfarande helt slut i kroppen men det går framåt..ska knapra propolis som vanligt

Har varit fullt upp och blir ju ännu värre när man inte mår sådär toppen men nu äntligen är jag hemma i gävle igen! Har även införskaffat köksbord och stolar, en spegel,lite köksprylar och ett litet avlastningsbord (soffbordet jag ville ha skulle inkomma imorgon och då har jag inte tillgång till bil direkt) så blir till att skruva lite ikväll. Satt upp nya gardiner iaf, fixat en del och nu ska jag kolla igenom hela posthögen som väntade.

Ja just ja, lämnade tillbaka lite julkort till grannarna också som jag fått, får alltid deras post och det är lite störande med tanke på att vi inte ens heter något liknande, men bättre sent än aldrig :)

Nä nu blir det lite slapp, har tvättstuga imorrn bitti och sedan lär jag ta tag i lite skolarbete, ligger verkligen efter men hoppas det var värt det :) ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0