redovisning

idag har jag hållt i en presentation på en kvart inför lite trevliga klasskompisar. Jag visade några bilder och så fick de säga vad de kände/associerade med bilderna. Mycket skratt och faktiskt väldigt givande tyckte jag, skönt att ha det avklarat iaf...och en jäkla tur att jag klarade de med tanke på att jag först eftermiddagen innan (dvs sö em) insåg vad det var jag skulle göra och försöka få ihop det. Ja varför vara ute i god tid när man kan skjuta på det. Så nu sitter jag här med nästa uppgift, inlämning på fre + loggbok som också ska vara inne då, men det verkar inte bli så mycket plugg nu heller :p

Har ätit tacos idag, så gott!! Och sedan har jag ont i ryggen för det är riktigt halt ute och jag spänner mig när jag går, vilket reulterar i att när jag halkar så sträcker det till fint :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0