retorik

första skoldagen (tis) var trög, inte innehållsmässigt men jag var seg och fruktansvärt slutkörd när jag kom hem på kvällen. Idag har det gått bättre, vi har haft grupparbete som vi har redovisning av imorgon där vi analyserat ett avsnitt av programmet debatt och hur programledaren förhåller sig. Var helt säker på att vi hade morgonredovisning men så var icke fallet och det är på både gott och ont, men ska vara i skolan vid tolv så då blir det både lite sovmorgon och tid att gå (var riktigt otrevligt halt idag och jag är ju skaderisk utan halkan också så :P)

Har diskat tre omgångar disk, och ja är det mastodontdisk så är det och inte som många gnäller om de har två saker att diska, här är det på riktigt :p
Imorgon kväll får vi finbesök av cattis och bodo så det ser vi (eller iaf jag) fram emot och min mor har uppmuntrat mig att köpa tulpaner (tulpanens dag på lördag för den som inte visste) så det ska jag nog passa på med också.

Å nu blir det en bit kladdkaka och lite chokladte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0