semla

boken fanns självklart inte där den skulle vara och verkar inte ha gjort på hela veckan så antagligen någon som gömt den för att få ha den ifred, satans onödigt i såfall måste jag få säga.
Fick däremot låna den av snälla julia så var dit och hämtade den imorse, förstår dock inte riktigt vitsen med att vi får läsa vilka 100 sidor vi vill i den (den är typ 630 s tjock), för då känns det ju som att det bara är insatt därför att vi ska läsa, inte att vi ska lära oss något speciellt, knas det där.

Har gjort semlor alldeles nyss, med banan i, så gott men man blir så mätt, bästa med att göra själv ju är att jag får bestämma innehållet och inte behöver ha massa vidrig grädde :)
Nu ska jag läsa lite till och fixa lite. Om jag orkar ska jag även göra lite mat men det kan även bli uppskjutet till imorgon så fokuserar jag på att läsa ikväll istället (alltså mat jag ska ha som dosor i veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0