the day

Idag vill jag må bra och ha lite flyt med allt som ska göras :)
Har en massa att läsa (för kursen vi har nu, samhälle och lärande ur ett hälsoperspektiv, är inte så mycket att hurra för rent tidsmässigt, noll tid över för ett liv utöver detta känns det som just nu). Men ikväll ska jag laga mat och äta middag med underbaringarna Julia och Cattis, dom ville spela lite wii och sen kläckte Cattis attdet är handboll ikväll, kan ju fasen inte blir så mycket bättre!

Storhandla ska jag också göra eftersom Cattis ska ha pärlan med sig (bilen), så kattsand och allt annat jag inte orkar släpa på i vanliga fall (läs strösocker, vetemjöl osv) ska med hem, så slipper jag handla så mycket mer sedan haha. Vi ska iaf göra kycklingfilé i mögelostsås och potatisklyftor och det är så fruktansvärt mycket godare än det låter :) Men just det, läsa var det först ja..och klippa klorna på lillen så han inte råkar riva våra gäster ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0