trött

Jag är riktigt trött på att kräkas i tid och otid, att må illa (vilket nog är det som är värst faktiskt) och att inte riktigt kunna härleda om det kommer från att det är inflammerat i magen igen eller vad det är som är fel. Jag är sugen på mat men det går över relativt fort när jag börjar äta, och om jag bara får i mig sött (vilket brukar vara lättare än annat när man mår dåligt) så får jag migrän och kräks av det också. Helt fantastiskt egentligen hur kroppen funkar, eller i mitt fall då inte funkar. Så nu gör jag ett nytt försök med propolis, kan inte förlora något på det känns det som.

Att jag mår dåligt gör att skolarbetet kommer ännu mer i skymundan, bara att hoppas att det lossnar nu i helgen, för jag vill inte gnälla och klaga på allt jämt...Tur jag har vänner och familj :) Och lilla skrutt förstås, han får stå ut med mycket kramar och pussar som kompensation för att älsk inte finns tillgänglig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0