längtar

så oerhört mycket efter att få gå hem från jobbet ikväll (slutar 20), så det finns liksom inte, det har varit mycket och halvdrygt senaste dagarna, tur jag jobbade med kusin min igår, hon är ju helt underbar haha :)
Blev ingen l-afest igår, däremot film hemma hos Baena med tre vovvar :) Somnade inte förrän efter två så tippar på att jag kommer vara trött ikväll men imorgon är jag ledig så det är lungt. Det är flera som frågat hur det går osv och ja det går bra, mer vet jag inte, jag gör mitt bästa för att inte tänka så långt framåt nämligen, det blir som det blir och just nu passar det mig utmärkt :)
Det är skönt att jag inte längre behöver se mig om över axeln eller fundera på när nästa bakslag kommer, jag önskar bara jag kunde dela med mig till dem runt omkring som inte har det lika kul just nu, för jag skulle behövt det när jag hade det jobbigt.

Nähä en dusch/hårtvätt på det här då kanske och göra sig iordning för jobb och eventuella kvällsplaner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0