årets första

igår kväll avklarades årets första dopp (om man bortser från att jag inte doppade huvudet) men fy satan vad kallt det var, mina knäskålar kunde fungerat som skallrande maracas! Var så varmt och skönt uppe på land men usch ja, fast nu är det gjort och det var ju skönt efter, nästa gång blir det till att försöka hitta ett annat badställe :) En del av det resonemanget kommer sig också av att större delen av tiden fick vi fokusera på att titta åt ett annat håll än på de nakna damerna (tack och lov bara topless) som rökte, badade och drack öl bredvid, en syn jag inte glömmer i första taget :)

Det ska väl börjas i tid så nu vet ni hur ni hittar mig om en sådär 30-40 år ;) Efter badandet blev det makaroner och stekt falukorv, längesen men oj så gott..Har börjat med rinexin mot bihålenfl. och biverkningarna är typ nervositet och sömnstörningar vilket jag redan lider av så det kan ju inte bli värre, och nu vill jag bli av med skiten, kunde iaf andas hela natten så alltid något.

Jobbar 14-20 och sedan ska jag upp på stan en vända med karro, blir tidig kväll för jag jobbar imorgon också men ska bli trevligt att få prata ikapp lite med henne..och nu ska jag och skrutt ta och vara lite produktiva, kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0