återseenden

klockan är hur mycket som helst och jag har fortfarande nattlinnet på mig under myskläderna, illa vill jag lova! Men ska snart hoppa in i duschen och försöka att inte skålla sönder mig (är nåt fel), sedan blir det jobb ikväll och imorgon på dagen, har drömt massa inatt om jobb, relationer you name it jag har bearbetat rubbet inatt så kanske därför jag är så seg nu :)
Är bra att jag ska jobba på ett sätt för då måste jag tänka på annat, drygt bara att jag måste vänta till sent ikväll innan jag får veta hur dagen gått och att om det gått skit så lär jag iväg och jobba imorrn också, bara att bita ihop iofs.

Har senaste dagarna återknytit lite kontakt med folk jag inte pratat med på väldans länge, trevligt måste jag säga. och jag gör ju ganska mycket för att inte sitta hemma och grubbla så det passar ju perfekt, så på lö morgon ska jag försöka traska iväg till hammarbacken och leta rätt på caroline, jag ogillar ju folksamlingarna som brukar vara på loppisarna och jag gillar inte tanken på att gå dit själv men å andra sidan lär jag ju utmana mig själv så mycket jag bara kan nudå om jag ska kunna bli stenhård och klara allt :p

Ska bli kul att träffa henne iaf, jag önskar bara att min sandra var hemma för gud vad hon fattas mig i min vardag just nu (sms, dator osv är inte samma som energin man får av att träffas). sen hoppas jag lojs får en underbar bilsemester och att hon är glassugen när hon kommer hem :) Marcus längtar jag också efter, men han kommer snart hem och driver mig till vansinne igen så det ser jag fram emot :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0