att utmana sig själv

Det var bra att jag tog mig iväg på middagen, för det var trevligt och jag åt god mat. Höll på att somna sittandes där ett tag, antar att tröttheten hann ikapp för jag har sovit mitt "vanliga" nio timmar inatt och det behövdes verkligen
Drömde en dröm som gav mig hopp också för en gångs skull, att den här gången kan jag stå emot och vinna i längden. Sedan drömde jag en om jobbet som inte var rogivande men man kan ju inte få allt

Har ätit jordgubbar med mjölk nu till frukosten och ska göra mig en kopp te innan jag sätter igång och gå igenom kommentarer på mitt arbete, eller brist på arbete. Ser fram emot ikväll iaf, behöver få skratta lite känner jag

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ser också fram emot ikväll!!:)

2011-06-08 @ 08:58:19
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0