dunka dunk

grannarna har dunkmusik på, tror inte det är han/hon som tagit studenten utan de som brukar spela hela eftermiddagarna/kvällarna nu, så jag väger upp med att lyssna på fina låtar som betyder något för mig :)
Något som slagit mig förut och kommer behöva bankas in för att jag ska ta till mig det ordentligt är att jag måste förlåta mig själv, för hur illa jag än tycker att jag blivit/blir behandlad så är det mig själv jag är mest besviken på, som så gärna ville kunna lita på någon som bevisat motsatsen så många gånger, jag ville inte tro att någon kan säga så mycket olika utan att mena det, och jag ville väl lika mycket som dig att det skulle bli rätt, att du skulle "lösa" vad det nu är du måste lösa för att våga kommunicera och vara ärlig.. Men det svåra är att förlåta mig själv, att lita på att det kanske finns någon där ute för mig, eller att kunna ta en komplimang utan att tro att det finns dolda avsikter. Det är mina issues och det hjälper med bra musik, musik kan göra mycket för både självkänsla och humör :)

det går i af åt rätt håll med det mesta, och jag känner mig hoppfull inför sommaren som faktiskt är här nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0