en fin kväll full i skit

vakande efter några timmar, groggy och helt väck, lagom till att karro ringde. Vi tog oss upp på stan och fixade lite ärenden, handlade ingredienser till kycklingsallad och jordgubbar till efterrätt :) det var mysigt, och trevligt att träffa både henne och hundarna såklart. Vi diskuterade inte våra magar denna gång, men kom såklart in på skit ändå, nämligen hur vissa karlar beter sig, det verkar vara ett gemensamt drag att man undviker problemen genom att ignorera allt eller kasta sig in in nytt för att slippa tänka och ta ansvar..moget värre..man skulle ju kunna bli less för mindre, tur att jag börjar bli härdad, mindre tur att jag misstror majoriteten av karlar typ..

Verkar iaf som att jag får finfrämande i augusti, och då ska vi gå ut i gävle, kan ju bli riktigt hundraprocentigt det där :)
Imorgon lär jag ta igen allt jag missat idag, hoppas på att kroppen vill samarbeta lite mer då så jag hinner med allt, och så en liten dejt med lojs på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0