fel

det är seriöst nåt fel på mig, om 4 ½ timme ska uppsatsen vara inne och jag är inte ens stressad, vilket jag borde vara med tanke på att jag typ inte skrivit något, men jag har väl fått lite perspektiv på saker och ting kanske, att det inte är viktigast för mig...jaja något lär jag ju dra ihop iaf

Igår kväll var jag ut och åt med cattis och sedan var vi på mingelkväll, jag köpte äntligen en hårinpackning så jag slipper hata mitt hår fram tills jag har bestämt hur jag ska göra med eländet :p det var trevligt iaf om än mycket folk och kvavt som attan, men jag behövde få umgås med min fina vän lite och tänka på annat. Ikväll har jag tvättstuga, och så hade jag tänkt städa och diska och börja packa så smått..ska bli så skönt att ta tag i lägenheten igen efter alla dessa veckor som bara runnit förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0