kvällen med stor förvirring

Jag skrev på deligeringen i fredag em, för att sköterskan skulle gå på semester och sa att "ja men du delar ju inte medicin de första veckorna innan du lärt dig alla och så" (och det är då 5 av 14 som jag kommer ihåg och har träffat förut på de avdelningar jag kommer vara mest på, på tioavdelningen har jag inte ens räknat). Ikväll (14-20) uppstod problem, jag var den enda som fick ge medicin och sen var det en av oss tre som skulle jobba som inte kunde ett enda namn typ. ungefär här fick jag panik första gången, orka liksom. Det gick iaf att ordna efter mycket om och men så löste sig allt och jag gav bara medicin på en avdelning. Imorgon är jag med två som inte har medicinnyckel och som aldrig varit där, då ska det både duschas mm, men jag låter bli att panika nu utan hoppas på det bästa och nog ska jag besvära alla tills jag får hjälp alltid..åh, men sen är jag ledig två dagar, det kommer jag behöva!

Kommentarer
Postat av: S

Det kommer gå bra, det vet du ju. Du nojjar på samma sätt varje år, och ändå går det skitbra varje år. ;)

2011-06-21 @ 08:38:03
URL: http://killyourdarlings.nu
Postat av: Hanna

tack fining, ja jag nojjar, det är liksom det jag gör bäst :)men det är grymt obehagligt att ha ansvar när man inte vet vilka det är..men nu har det ju ordnat sig och jag är ledig, vi ses la ikväll eftersom du vägrade svara i telefon :p

2011-06-21 @ 14:42:36
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0