lördag

gick fint att jobba, vi var så många av och till så jag kände mig mest i vägen faktiskt, men vilka bra folk det finns på mitt jobb, man blir aldeles varm i hela kroppen (vilket ju är ovanligt för min del haha)
Var bjuden på fest hos en av mina jobbarkompisar på fredagskvällen men hela kvällen och natten låg jag och kräktes en gång i timmen ungefär (och då spydde jag alltså galla från typ 23-tiden, skapligt sliten och trött vill jag lova). Så det får bli party en annan gång, men till hammarbacken lyckades jag ta mig (om än en kortis) med mum som stöd och tolk :) Sovit lite, sedan mat och handlat två gånger har vi men nu sitter jag här och fryser/mår illa så nu ska jag försöka trava mot min sandra om hon svarar att det funkar :)

Alla (nä självklart inte alla, men de som bryr sig) är så fina och hör av sig och undrar hur det går, jag vet ju inte riktigt, först om två veckor vet jag säkert, eller det hoppas jag iaf, men tänkte överraska papps med att storstäda hans lägenhet nu på to när han ska iväg igen så kanske han blir lite glad iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0