mer drömmar

är hyfsat nyvaken, har mått konstigt idag och känt mig helt borta, tror det är hormonerna redan för jag har ont i både kropp (läs bröst) och lederna speciellt händerna. Grymt sugen på sötsaker också.
Håller på och värmer lite mat nu iaf och sedan ska jag prata med mum..hon håller på och kollar tågtider till nästa helg, antar att det är reservplanen ifall pappa mår så dåligt att han inte klarar hämta mig, då kommer kanske hon och hjälper mig kånka all packning, å så lär jag åka några fler gånger..ja hem kommer jag ju oavsett men då utan möblerna som jag skulle lämna tillbaka, hä viser sig och är inte så mycket jag orkar reflektera över nu faktiskt.

Jag drömde iaf om pappa, att jag var sjuk (ant. migrän, och han la sig ner på golvet (där jag oftast befinner mig vid sådana tillfällen) för att se hur det var..sedan höll han inte på att ta sig upp för han hade så ont och han nojade mer över att jag skulle spy på handdukarna än att han själv höll på att ramla..knasig dröm men den innefattar så mycket, så många omkring mig har det jobbigt och jag är mest splittrad, dessutom är det lättare när man själv mår dåligt än att se någon man bryr sig om göra det..

Har gjort något positivt idag iaf, lyssnat på massa bra musik och verkligen känt att jag skulle vilja dra ihop ett gäng och dansa loss, för hell no jag kan inte dansa på riktigt men min egen stil kan jag och det är det som räknas ;) Just ja, satt ihop en tavla med bilder på mig och fjomp också, och nu hör jag grannkatten jama så jag blir alldeles sjuk, men snart så ska här kramas satan!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0