nationaldag

förstår egentligen inte varför vi måste ha en speciell dag då vi firar saker, en dag då alla ska vara supersvenska och äta sveriggebakelser, sjunga och hissa flaggor, vore det inte skönt om man kunde ha det som en naturlig del och sprida ut det över året, att det inte behöver vara någon big deal. men jag tillhör skaran som tycker det är skönt med en röd dag även om det är en måndag iaf så låt gå :)

Jag längtar tills jag landat hemma, kan förtränga denna jävla uppsats som jag är lycklig om jag lycklig om jag lyckas skrapa ihop ett godkänt på, tills jag får pussas och kramas med fjomp igen, och umgås med de som betyder så mycket <3 samtidigt vill jag inte lämmna här, vill ha mitt eget, vill inte lämna mina vänner här (även fast de också åker hem till sig), ska påbörja mina listor för jag lär prioritera lite mer vad jag ska packa med mig första vändan och vad som får vänta till sen.
Har förresten lyssnat sönder följande låt http://youtu.be/7gV3g9LCvPc Den är så fin så det är inte sant, bara man ger den en chans eller två :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Jo visst är det.. bara sjukt jobbigt när saker händer! Men tack så mycket :)



Och jag håller tummarna för att du klarar uppsatsen, du är bäst! :)



Snart är det lov, så det så!!!! :)

Kram

2011-06-06 @ 21:05:26
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0