och för att öka på

för att knyta an till förra konstaterandet om hur mycket packning jag kommer släpa hem så har jag tröstshoppat, rea aå det var värt ;) Jag har nämligen ytterst få kläder jag kan ha till leggings, för jag måste ha nåt som når nedanför rumpan, och därför fick det bli ett linne, tunika och en klänning, blir nog fint det. :)

Pratade med mum idag och var med i telefon när hon kom hem efter jobbet, jisses vad han pep min lilla älskling, så jag fick prata några ord med skrutt och då gned han sig mot telefonen. Fruktansvärt larvigt att bli alldeles känslosam över en sån sak men såhär länge har vi inte varit ifrån varandra på jag vet inte när, inte sen han flyttade till mig iaf..mattes gull, och bara någon dag kvar innan jag får lukta, krama och mysa med honom :) åh jag längtar ihjäl mig, vi konstaterade hemma hos cattis när jag och julia var där att fjomp hade varit min drömkille om han var människa, han gillar mys och värme, kan fan inte bli bättre :) Men han är ju min drömkille nu också iofs, killen med päls ;)

Jag har ju tänkt träna upp mig lite appropå inget, skaffa lite muskler och kondition nu om jag får vara frisk ett tag, så jag tänkte peppa mig själv med före och efterbilder, fast inget jag lägger upp här (iaf inte innan jag fått något resultat) för huvudsaken är ju att jag känner skillnad, inte att det syns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0