pollybilen

Det är ju ganska fascinerande att sånt man tänker på och ser under några dygn tenderar komma tillbaka i ens drömmar egentligen, som inatt: Sandra var chef på någon slags sjukvårdsinrättning/kombinerad med vet.service. Jag jobbade där och höll på och fixa något med världens sötaste hundvalp. Bamse jobbade också men åkte runt på affärsresor och skulle iväg då på kvällen, Någon doktor var kvar och behövde veta fakta om en patient så jag gick ut och pratade med en kille jag gick på dagis med och senare gymnasiet en sväng, han kikade upp mot himlen hela tiden och det var något med ett flygplan som visade upp något..Sedan var det ju förstås Danny (som jag såg i tidningen häromdagen) som körde pollybilen (en liten slags golfbil och ingen aning vad den var till för), Så över lag en väldigt rörig men fin dröm haha :) Den enda som överraskade mig i drömmen var min fd barndomskompis, jag har inte sett/hört något av honom på något år så vad han kom ifrån vet jag inte men resten var ju ganska förståeligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0