sömnlös i l-a

Jag kan fasen inte sova på nätterna, är ett evigt vändande och vaknande och rör jag för mycket på mig tror fjomp att det är läge att gå upp och mysa (han väcker mig iaf senast kvart över sju).
Gårdagen var riktigt bra, ögonen stod i kors (pga sömnbrist) men jag jobbade fm och sedan trodde jag att jag skulle hem och vila, så blev inte fallet haha. Handling lite smått med anna, sedan fika hos henne med sara och ann-louise, mycket trevligt! Efter det begav jag mig tillmin Sandra, det var också skönt, det finns få människor jag är så avslappnad med.. :) fast avslappningen gick så att säga över när jag skulle hem, jisses vilken pulshöjare.

Nu har jag startat diskmaskinen och plockat bort tvätten som låg på golvet (ja för mum kommer idag/kväll någon gång :p ) och snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för chinabuffé med sandra,bamse och rasmus.
Dagen till ära har jag ont i magen och inflammation i munnen på nåt vis men jag knaprar smärtstillande och hoppas att vårrullar botar smärta :)
Ikväll blir det långpromenad med baena och sedan piren (eller vad vi nu hittar på) med några godingar från jobbet, I like och jag gillar att jag klarar av att vara så pass spontan ändå :p fast det har vi ju inte sett än, men jag har inte mycket tid att sitta hemma i min ensamhet (vilket jag, missförstå mig rätt, faktiskt gillar ganska bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0