återhämtning

Har väl minst sagt haft några motiga dagar, PMS utan dess like och det sänker min toleransnivå på "problemhantering" till ca -100, fy satan vad jag inte tycker om att må såhär, sen är det värsta också att man vet att det alltid finns de som har det värre, att det är övergående, att man inte borde fastna så djupt i det osv osv vilket gör det så otroligt mycket värre! Jag mår skit såna här gånger, och jag vet att jag borde skjuta det åt sidan men jag måste få bryta ihop ibland också för att kunna komma vidare.. Det är så svårt för jag har haft noll tolerans (jag har en del problem med både dator och telefon) och dagar som dessa har jag noll tålamod och blir riktigt elak, förlåt mamma.!

Somnade och vaknade med migrän, men og faktiskt en sumatriptan (var längesen) så nu mår jag bra igen om man bortser från att kroppen blir helt stel. Hållt på och fixat lite, lägenheten skulle må bra av storstädning men det törs jag inte för då kommer migränen på beställning igen så därför tänker jag vila mig iform för ikväll får vi finbesök :)

Å sen var det det där med mina grannar, speciella varelser måste jag säga, skriker av och till hela dagarna och kvällarna, jag skulle vilja ljudisolera vardagsrumsväggen om det var möjligt..hur orkar dom?

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag längtar efter er,dig & Fjompen, mina gofisar:D



Tur att båda har PMS gånger 100, då kan vi sitta & gråta tillsammans ikäll, haha;)

2011-03-23 @ 13:30:14
URL: http://kaktuuus.blogg.se/
Postat av: kristin

Taack underbara du!! jaa jag håller tummarna för att det är positivt!! :) Kram!!!

2011-03-23 @ 17:42:00
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0