ayla

såg precis att sista boken om ayla, grottbjörnens folkserien äntligen blivit klar, det trodde jag aldrig men både jag och min mum är lite förväntansfulla, nu måste jag kanske läsa om alla de andra också för att friska upp minnet, så synd :)
Har tagit en långdusch och gjort en hårinpackning, å jisses så lent det blev i huvudet:) Strålande väder idag också och jag fattar inte att jag inte bara sätter fart med allt som måste göras men just nu försöker jag njuta av stillheten..

Å sen måste man ju följa vasaloppet lite å :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja man lär ju färglägga den lite grann nu när det snart är sommar ;)

ja västerås ska bli skoj =) när kommer damen hem då?

kramar

2011-03-06 @ 11:29:51
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0