Idag

Idag har jag flyttat ut mina skolasaker till köket, för idag MÅSTE det hända något i skolväg annars kommer jag inte klara denna kurs. Laddar med att lyssna på http://www.youtube.com/watch?v=wYjf1Cx-6Tc Takida, var längesen och jag är lite sådär att jag gillar enstaka låtar, denna gillar jag iaf.
Har grymt ont som från en sträckning bak i ryggen från skulderbladet och uppåt och det knasiga är att jag inte gjort något speciellt, satt med spikmatta igår men det har inte hjälpt så hoppas det ger sig snart för jag har svårt att vrida på huvudet. För den intresserade har jag även grym mensvärk och känner mig lite ensam minst sagt, så humörsvängningar är att vänta :)

Nu lever jag för ons kväll då jag får finfrämmat och to då vi ska gå på teater!

Kommentarer
Postat av: S

Du. Du behöver åtminståne inte drömma konstiga drömmar som du sen inte vill bli påmind om eller prata om. Ha. Och så får du äta pannkaka!

2011-03-28 @ 14:20:25
URL: http://killyourdarlings.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0