lycka med stort L

Heldag i skolan idag, och eftermiddagen innehöll intervjuer i vår grupp, sjukt intressant att höra hur alla hamnat där vi är idag, jag tycker det är så fint när man kan prata med varandra och känna förtroende..så riktigt intressant, om jag bara kunde så  skulle jag skildra människohistorier resten av livet varvat med lite må bra-massage :)

Hem och smorde med ormsalva och tog värktablett, för jag har sovit kasst, är hormonig eller så och har fått halsbränna igen, sov en kvart också och det var precis vad jag behövde! Sedan kom Cattis och vi gjorde massa god mat som vanligt :)

DAGENS BÄSTA, eller förresten veckans bästa är att jag fick tillbaka den fruktade tentan och hade fått C!!! Trodde det blivit nåt fel någonstans tills jag upptäckte att det inte var läraren jag trott som rättat..undrar om hon skulle godkänt mig, det visar sig imorgon, nu kan jag iaf sova gott och fokusera på kursen vi har nu, så underbart skönt. Däremot är det dålig stil för de andra som hade andra lärare har inte ens fått sina än, när fasen hade hon tänkt att man skulle hinna kolla igenom det då, efter genomgången?? Knas big time!

Nu ska jag göra mig iordning för nacken är på drygt humör, sen ska lillen och jag ta natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0