massa grattis

på både namnsdag och födelsedag bästa pappa! :) Inte speciellt troligt att han läser men man vet ju aldrig :p
Det har varit ett konstigt dygn, igår kväll var cattis förbi en snabbis (å sen går tiden alltid så fort) och städningen tog jag inte tag i även om jag diskade. Drömde i vanlig ordning att jag spelade fotboll inatt, och grät av glädje, alltså ja nog har jag vårkänslor och lite abstinens men jag borde väl kunna få sova iaf. Dessutom fick jag totalt hjärnsläpp igår när jag skulle sova och kom inte ihåg namnen på dem jag jobbat med eller nåt, helt insane!

Idag har jag iaf lyckats dammsuga, så skönt när det väl är gjort och fort går det ju! Sen har jag kollat efter utbildningar och jobb, jisses vad ska jag göra i sommar??!!??!!
Fjomp har suttit lite på balkis i solen och jag passade på att göra en till rulltårta så nu måste jag få besök snart för jag har ingen plats kvar i frysen och inga förvaringsburkar heller för den delen :)

Om en timme är det glee, imorrn är det skola typ hela dagen..och myskväll innan domedagen inträder; alltså jag har funderat och funderat på det där med tentagenomgången. Hon (läraren) har tydligen sagt att vi inte begriper vad hon menat och tycker väl att vi är allmänt hopplösa, jag som tyckte det kändes dåligt redan när jag lämnade in tentan (trots att jag lagt ner massa tid på den), det känns ju som att man kommer få göra om och jag fattar inte hur jag ska orka och hinna en sån sak i såfall, fy satan vad less jag skulle bli. Lika less som jag skulle bli, lika lycklig kommer jag bli om jag har klarat mig, ett E skulle göra mig nå ofantligt lycklig!! Så håll varenda jäkla tumme för mig på fre, för om man har ett trumfkort så känner jag att detta kan vara tillfället då jag behöver utnyttja det, för denna lärare är svår som fasen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0