som sagt

hade alldeles för rätt i hur jag trodde det skulle bli igår, gjorde mig iordning att gå till elin för lite mat och massa prat och då slog illamåendet till med full kraft, så ja, liggandes antingen i soffan, sängen eller badrummet spenderade jag min kväll, när jag inte spydde förstås. helt insane och jisses vad slö man blir! Huvudvärken blev bättre nu när jag var i skolan men jag mår fortfarande illa som fasen  så därför hoppar jag eftermiddagens föreläsning och satsar på att äta så jag kan åka hem sen. Lyder råden jag fick av mina tjejor och laddar med yoghurt, smoothie och allt annat jag kan komma på :) och vila då :)

för övrigt är det underbart väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0