vad göra?!

Jag har haft problem att sova på sistone, igår somnade jag vid halv tolv/tolv och har vaknat ett antal gånger inatt. Innan sju (och jag hade tänkt sova till halv åtta minst!) drar sirenerna (läs katten) igång och ylar för fullt, han hoppade upp i sängen, jag försökte lägga honom varpå han rusade ut i hallen och fortsatte där. Då blir jag så förbannad så jag kan inte somna om!! Ibland är han billigt och ju mer sur jag blir desto mer ylar han eftersom han inte riktigt fattar vinken. Känner bara att jag skulle vilja dra täcket över huvudet igen för idag har jag långdag med grupparbete och 21 ikväll är det bio. Ja ni läste rätt, hur sjutton ska jag kunna hålla mig vaken :)

Nu längtar jag ännu mer efter att min mum ska komma så han får någon annan att koncenterera sig på också, dessutom varken pratar eller skriker han lika mycket när vi har besök, så jag kanske får ta och skaffa en inneboende..

Kommentarer
Postat av: kristin

haha ibland är dom riktiga små djävular dom där små liven! Synd bara att dom alltid lyckas välja fel dag!



Ska jobba på samma ställe som i somras, på hemvården.. så det ska bli kul hoppas jag! Hur går det för dig? Fått reda på något mer än? :)



Kram

2011-03-30 @ 09:56:24
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0