bara en väg framåt

det kan faktiskt inte bli så mycket värre än igår så nu hoppas jag att det här vänder annars kommer jag bryta ihop helt och hållet. Hade huvudvärk litegrann och mådde skevt i hela kroppen igår, men runt 13-tiden däckade jag helt, och sådär fruktansvärt, man är medveten, kan tänka och resonera men inte röra sig eller prata för man mår så jävla kasst..och eftersom en av mina värsta mardrömmar är att bli förlamad så kan ni ju tänka hur jag upplever sådana dagar...så det ska jag förhoppningsvis ta igen med lite motion i em..springa lär jag ju inte klara men rask promenad lär ju funka iaf

Först blir det fokus på den jäkla uppsatsen

Kommentarer
Postat av: Cattis

Alltid skönt att få luft & promenader är nog de bästa botemedlet mot allt!:)

2011-05-25 @ 08:26:17
URL: http://kaktuuus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hoppas du piggnar till! Kram!

2011-05-25 @ 15:12:25
URL: http://killyourdarlings.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0