bästa av det bästa

Har haft en helt underbar helg om man ska se på det stora hela. I torsdags fick jag mitt schema, hej hopp, jobba först 75% och sedan heltid (vill lova att det inte är mycket ledigt direkt så jag kommer inte hinna fundera på vad jag ska sysselsätta mig med iaf, och dessa delade turer!) men det blir nog fint, iaf på hösten när jag får lön :p
Fikat blev i miniatyr, bara jag och sara av de fyra som skulle ses, men vi hade jäkligt trevligt ändå, en genuint underbar människa det där :)
Jag har hunnit med att beta av lite ouppklarat krångel,myst sönder fjompen och idag har jag ätit mat med mina föräldrar.
Har faktiskt hunnit träffa sandra en massa också, och igår var det lite party hemma hos henne, jag skulle då knappt dricka för det första och sedan inte vara kvar så länge heller...ja...var iaf längsen jag skrattat så mycket, herre vad kul de var och vilka underbara människor jag träffade, så lite svider det i hjärtat att jag tackat nej till grillfesten ikväll men jag ser det som att det får vi ta igen i sommar istället (dvs om typ tre veckor). Nu ska jag vila en stund och drömma om olle & spindeln eller gûnter och jättebjörnen :p för sedan måste jag kolla lite på skolarbete, sy klart mina kläder och börja packa inför hemresan.

http://youtu.be/gBk6d7yjclU låt på youtube som verkligen satte huvudet på spiken so to speak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0