dagen utan början

det började skit idag, vaknade, gick ner i tvättstugan för att upptäcka att bokningen inte gått igenom och någon annan hade tvättid! (har blivit så mer än en gång när jag bokat i själva tvättstugan så hädanefter är det internet som gäller!) Skapligt irriterande och jag har inte haft en bra dag, huvudet är för snurrigt, så jag har inte kunnat fokusera på något...Lyckades iaf handla så jag kunde göra tacos tills Cattis kom, så fin i håret hon blev, nu vill jag också kapa och göra slingor och färga! :) Eller ja det vill jag väl jämt men nu blev det ännu värre haha

Vi åt, tittade på skolkort och hade trevligt som alltid, så mycket skolarbete blev det inte men jag vilar mig iform så jag ska kunna ge järnet imorrn istället. Blir inte så mycket annat jag uppdaterar om för det är typ det mitt liv består av just nu. Ser iaf fram emot att få ut i spåret på fre (undrar om jag känner lika på fre haha) och så har jag börjat sticka lite smått, som avkoppling från annat, funkar fint än så länge :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack för en trevlig eftermiddag vän:) Skickar bamsekramar!!!

2011-05-04 @ 21:24:38
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0