dumfluga

Har precis vaknat till liv, blir helt knas i huvud och kropp när det är den tiden på månaden och nu har jag pratat med barnmorskan om att kunna flytta fram det så jag slipper må så dåligt så vi får se hur det går..Vaknade iaf med migrän idag så nu försöker jag bli normal igen, tur att jag hade en migräntablett kvar hemma :) Det som väckte mig var att någon knackade på balkonfönstret x antal gånger vilket jag tycke var knas eftersom min balkong är nätad och på tredje våningen..det var världens största fluga som gjorde otaliga försök att komma in, stackarn lär ha fått hjärnskakning.

jag har haft internet lite av och till men efter mycket funderande och lite hjälp så konstaterades det att felet inte ligger hos mig och mina elektriska prylar iaf, skönt!
Å så var det meningen att jag skulle springa i hemlingby igår med cattis, och det gick ju bra i ca 20 sekunder innan jag fick håll. inte sånt där lite ont i sidan utan panik att nu slits kroppen sönder..gick bra att gå men så fort jag började jogga satte det in, helknas och skitirriterande så det fick bli en kombo av intervaller, promenader och jogging, blev iaf sammanlagt fem km, så nu längtar jag till nästa gång då jag vill kunna springa.

Pappa var på ny undersökning igår, det hade gått ok och kärlen är det inga fel på, så kanske dags att undersöka nerverna eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0