handledning

Idag var det dags för handledning, jag missade ju förra gången då min kropp föredrog att kräkas halva morgonen men denna gång var jag fit for fight :) Först var det bara jag och elin så vi frågade på och sedan kom resten av högen indroppandes :) Det var helt ok men jag får ju bara höra hur svårt det är och vilken nivå man ligger på om man ska göra en litt.studie så jag är ju typ körd från början...jaja skriva järnet nudå i några dagar, i open office elftersom word slutar fungera imorgon tror jag..ska hem på fre och fixa det, och passa på att lämna skrutten hemma tills jag ska dit över sommaren igen, kommer bli tomt men å andra sidan gillar han ju inte att åka bil och så slipper jag släpa på så mycket när jag ska hem :)

Min cykel har jag ju lyckats byta däck på, enl biltemas tabeller så har jag rätt slang och däck men ändå är det så att vid varje gupp och kant åker jag på hjulet vilket inte är ok, och jag är så less på att saker inte funkar så jag hellre skiter i att cykla, blir bara på dåligt humör :( det "snöar" ute med blomblad från träden samt maskrosfrön, och härligt väder är det. Jag skulle behöva lite flyt i vardagen nu känner jag, eller ha lite roligheter att se fram emot för jag blir deppig när jag mår dåligt (återigen stavat hormoner och stress) och inget känns som att det går vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0