så gott!

jag fick en calippo cola igår (det som jag hade cravings efter sist jag hade migrän från helvetet, på min födelsedag, och bara kräktes i oändlighet), det var helt ok :)
Mum kom och mötte oss på stn och sedan blev det hem och grilla lite, pratademed marcus, det var längesen, får se om det blir england efter sommaren :)

Och efterrrätten ska vi inte tala om, så gör det iaf, hemmagjorda maränger, glass, chokladsås, färska hallon, helt underbart och tur att min mor förstår vad jag behöver haha :)
Idag regnar det, men det behövs ju det också så så länge jag slipper vara ute och springa allt för mycket..ska iväg till bemanningsenheten om en timme ungefär och se hur det står till med schema och lön i sommar, så hoppas det blir bra på nåt vis. juger om jag säger att jag är sugen på att jobba, men jag längtar efter personalen, och att tjäna pengar  så jag kan göra något annat också än att bara betala hyra och kurslitt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0