sleepy

så fruktansvärt trött så jag höll inte på att ta mig upp imorse, och fortfarande som om jag skulle vara lite halvt drogad men det är ju kanske inte så konstigt, får hoppas det ger med sig under dagen.
I eftermiddag blir det boulognern med klassen, hoppas någon har med kubb för det var så längesen :)

Det är så mycket filmer jag skulle vilja se nu, och som jag ska försöka ta tag i när uppsatsen är slut, pirates, harry potter, little red riding hood och massa massa fler, kruxet är att jag är lite (läs ganska) feg så jag vill inte se dem själv och helst inte på bio..haha får väl se om det löser sig eller om jag helt enkelt får skippa dem

Ska cykla iväg och handla lite om jag får ändan ur..och sen hoppas jag få svar från ögonmott. gällande vilka sjukdomar som gör att man inte för göra en sån där laserbehandling, håll en tumme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0