soliga gefle

det har ju varit ruskväder hela helgen i l-a så nu när jag kom hem så skiner solen här i gävle, är väl ändå ett gott tecken :)
Är så tomt utan Fjomp så det var nästan skönt när grannarna satte igång att bråka, var killen som stod för skällandet denna gång, omväxling kan vara trevligt ibland ;)
Jag vill stanna tiden så jag kan skriva den här jäkla uppsatsen, men jag ser fram emot ti kväll då jag och cattis ska på mingelkväll på en frisörsalong. Jag är så sugen på att ge en frisör fria händer med mitt skatbo till hår, det är tjockt och varmt som faen och jag lossar massor pga slitage från permanent och att det är så långt..får se om det blir, är ju knas eftersom jag åker hem snart också.

Har gått igenom lite kort i datorn och rensat bort sånt jag uppenbarligen inte kommer ha nytta av att ha kvar i framtiden, sådet blev några bilder mindre men det kommer väl nya, har ju faktiskt börjat ta lite med mobilen fast jag inte är så duktig :)
Blev erbjuden ett skåp/vitrin idag men tyvärr är det inte ett sånt jag har användning för, det var synd :/ Nu ska jag sova för imorrn måste jag jobba järnet

Och förresten, de karlar (för det är fan överhängande karlar som beter sig som as mot mina vänner) som ställer till det kommer befinna sig placerade under onda ögat ett bra tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0