tisdag i solen

Har haft några riktigt tunga dagar (och nätter eftersom jag sover som en kratta) och pendlar mellan att må riktigt bra till att få panikångestliknande anfall så nä, helt på topp har jag inte varit. Nu är iaf b-uppsatsen igång och jag hoppas min handledare är lika bra som han gav sken av att vara :)
Cattis var här igår kväll, vi åt pizza, kollade på det bästa av Dag-Otto (han i stenfan och kristerbuskisarna) och pratade oändligt. Så himla skönt att jag har så fina människor runt mig som finns i vått och torrt när det krisar, ni är guld värda och det vet ni :) <3

Idag blir det hemmaplugg, för jag ska till mödravården vid lunch så då kändes det onödigt att gå till skolan innan..å sen blir det myckväll med julia och cattis, tror vi ska spala massa spel (som jag sett fram emot det :) ) Och just nu ska jag föra över massa filer och grejer på den externa hårddisken, och efter det försöka läsa på hur man ominstallerar datorn och vad det är jag måste spara och så.. Har aldrig fattat det där och inte behövt lära mig för det har varit någon som gjort det åt mig och inte tyckt att jag behöver kunna ("jaha vill du lära dig så du ska kunna lämna mig sen..") så därför sitter jag här och vet inget nu heller när jag måste kunna eftersom mitt word kommer dö om inte allt för lång tid och det inte känns så pepp mitt i en uppsats.. längtar efter mina inplanerade dejter hemma och allt catch-up med mor, plus att vi ska grilla, och det är nästan det bästa :p

Kommentarer
Postat av: Cattis

Fina människa, jag gillar dig så oerhört mycket! Ikväll blir det spel!!:)

2011-05-10 @ 14:49:09
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0