underbara fredag

Över lag en helt fantastisk dag :)
Var iväg och handlade, fick psykbryt på uppsatsen och skrev till min handledare och frågade om jag var ute och cyklade helt, fick världens bästa svar att så icke var fallet så nu känns det lite mer optimistiskt faktiskt.
Fick finbesök av Johanna vid fyra så då fick jag tummen ur och dammsög och diskade innan hon kom så jag inte skulle behöva skämmas ihjäl helt :p något som också känns jätteskönt just nu :)
vi fick lift med Elin och Chris till boulognern där det var picknick med klassen, nästan alla mina favoriter var där så fy sjutton så trevligt och Dante inte minst gjorde min kväll den sötvovven :) Vi som drack alkholfritt var väl de mest fnissiga så vad som gick snett där vet jag inte riktigt, men nu är jag precis hemkommen och ska försöka sova snart, mer sånt, åh vad jag är glad just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0