att kunna andas

jag har fortfarande sisådär sju grejer som gnager rejält i huvudet och stressar ihjäl mig inifrån men jag kan andas, mycket pga sinovatabletterna och för att jag förtränger problemen, funkar ju inte om problemen rör någon annan än en själv men tack och lov är det bara jag som blir lidande av mina bekymmer so far..
har haft en produktiv dag iaf, städat (verkligen dammsugit hela soffan och under, så jäkla skönt), diskat, gjort lite kakor, slängt massa gammalt papper och påbörjat utrensning av övrigt skräp
Nu väntar jag på mitt <3 och sedan blir det till att storhandla och jag ska få min efterlängtade skräpmat ;)

Kom t.o.m ihåg att vattna blommorna idag, ett sånt flyt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0