dagen som

började i kaos, jag var så trött och inte blev det bättre av att kedjan på cykeln hoppade av några hus efter att jag farit hemifrån och hade bråttom! Fick fint gå till skolan och blev en kvart försenad..jag avskyr sånt, verkligen
HPB'N är iaf klar så nu har jag intyg på att jag är hälsoprofilbedömare.
Blev ett pass zumba toning nu på kvällen, riktigt kul men oj vad jag kommer känna av det imorgon haha :) Väldigt härligt iaf, både musik och lärare :) Åt vaniljyoghurt och flingor när jag kom hem och nu när jag kom ut ur duschen blev det visst en pizzaabit och thé..är så trött så trött så inatt kommer jag nog sova tungt :) Nu är det bara två dagar tills jag får kramas och träffa alla godingar igen, jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0