@ Gefle

Jag trivs verkligen här även om det var motigt att åka hem för att jag har massor att hinna med dessa dagar.
Imorgon blir det en sväng till skolan (åh vad jag skulle vilja ha en cykel för tillfället, en fungerande alltså), sedan Fjärran höjder för att totalt plågas till döds :p
Har lyckats lyckats låna en bok till kommande kurs, resten går på sammanlagt 1400 så det känns inte sådär jättelockande, får se hur jag gör.
På fre ska jag och Camilla på möte där vi ska ha fyra veckors fältstudier, ska bli grymt roligt och spännande men jag är redan väldigt nervös :) Sen på kvällen blir det halloweenparty

Känns lite tomt nu utan varken lillen eller finaste men å andra sidan ska jag snart träffa dem igen och jag har haft en riktigt bra helg, (vikarie)festen i fredags var absolut underbar!
Något mindre skoj är att de vill höja min hyra med typ 4,4%, känns ju inte helt ok, kanske borde börja leta något annat..eller sluta leva på minimum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0