Ljuset i tunneln

Det är mycket nu, för mycket egentligen, långvarig stress som förstör mig totalt, jag blir så att jag orkar inget, tar inte tag i något, tycker det är jobbigt att ens svara på sms när de kommer flera stycken. Det här är världens i-landsproblem för det finns som sagt alltid de som har det miljoner resor värre men just här är min gräns för vad jag orkar vardagsmässigt.
Det finns dock ljuspunkter; en är att akupunkturen var lindrig idag, och att jag får längre uppehåll, nu tre veckor. En annan stor ljuspunkt är att finaste kommer imorgon kväll, fy sjutton vad välbehövligt, att bara få krypa in i en varm famn, med fjomp i knät, och slappna av..tredje ljuspunkten är att jag tror bihålorna håller på att ge med sig, vilket innebär att jag på må kan köpa danskort och köra järnet.

En kopp te på det här och sedan peppa för morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0