mat och äldre

var temat på föreläsningen idag, jag tycker sånt är sjukt intressant, och jag tror ändå att mitt gamla jobb står sig bra mot mycket av det jag fick höra idag. Gick igenom anteckningar med Cattis efteråt inför tentan imorgon och vi ska sitta i skolan för jag litar inte på att min dator funkar så bra :/
Har sovit och ätit när jag kom hem, bokat klipptid också, det behövs verkligen, kluriga är bara att jag inte vet hur jag vill ha det, men värre bekymmer har jag haft. Jag höll på att börja gråta idag när jag och cattis pratade om det som hände innan sommaren, och det värsta är att det håller i, jag behöver bara snudda vid ämnet så kommer alla känslor upp igen och jag bryter ihop, inte speciellt stabilt och hur ska jag komma över det ( jag vet väl egentligen men det är svårt).
Imorgon ska jag ta tag i och ringa carema om bihålorna, och redan nu ska jag göra någon, som betyder oerhört mycket, glad genom att elda upp ett papper från mitt förflutna. Jag vill verkligen inte att skitsaker ska komma emellan oss, och du vet ju hur jag känner,är så glad att du kommunicerar med mig <3 Det behövs inga "bevis" på vad som hänt, jag vet och det räcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0