motivation

Jag gjorde minipajer igår, och hoppas att det ärförmycket intagen paj somgör att jag har ont i magen idag och att det därför går över snart...Mum har precis dragit sig iväg mot kursen, härligt att ha henne här även om vi är lite påfrestande för varandra :)
Det här med praktik gör mig illamående, för jag vet inte var jag ska kunna hitta en plats, och HPB kan ta sig någonstans.
Jag blir antagligen kvar några dagar till i l-a, måste vara hos fjomp när mamma är i sthlm för jag vill inte släpa med honom hem för två dagar och sedan åka till l-a igen, jaja det löser sig på nåt vis. Då hinner jag kanske träffa allt folk jag inte hunnit med på ett tag.

Idag är det stan med agnetha, härligt höstväder är det också så bara magvärken ger med sig lite så blir det här en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0