WTF

I torsdags när jag kom hem fick jag en ny dator, mycket fint och välbehövligt, nu kan jag ha den andra som backup bara :)
Har klippt mig, hon tog bort det som var slitet, dvs typ en decimeter, så nu känns det jättekort men det vet jag ju att det inte är. Igår träffade jag min fina Sandra, och herrarna Sixten och Bom(?). Jag blev nog en smula kär, ganska jäkla svårt att inte bli det tror jag. Sedan firade vi mamma, och åt massor med gott. Promenad med fröken Bölla till Ann-louise och en helt underbar fest,oj så välbehövligt!:) Sen säger jag som ann-louise, wtf! men det behöver vi inte gå in i närmare detalj på, det blir aldrig som man tänkt men inte nödvändigtvis till det sämre.
Idag har jag tvättat (mindre kul) och träffat Karro (mycket kul!), just nu ligger jag bara och jäser och överväger två scenarion.
1.Hoppa in i duchen och sedan vila lite
2.Vila först och sedan duscha
Det lutar åt det andra, mina bihålor är inte så fantastiskt roliga nämligen. Dessutom har det ordnat sig med praktik så nu kan jag andas ut!! Är riktigt glad för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0