äntligen

äntligen har det brutit ut ordentligt, idag mår jag mycket bättre om man bortser från att jag orkar nada och är en jäkla snorkråka :) Började dagen med att cykla till Willys och storhandla, så nu har jag gjort tacopaj, ikväll blir det kycklingfilé och couscous och imorrn lär jag göra iordning fläskfilén..massa dosor blir det, och det är tur för jag kommer gå mycket heldagar så det finns inte så mycket tid och ork att laga mat, dessutom ska jag ju bort på helgerna så :)

Lillen och jag har myst och tittat friidrott, och jag är lycklig för jag hade visst fått csn som jag inte räknat med :) Om jag ska summera så har den här sommaren varit en av de bästa i hela mitt liv, och jag vet inte om den kunnat bli det om det inte vore för all skit som hände innan. Pappa har ju börjat jobba igen, och jag har svårt att se det som något negativt och att det är synd om honom att benet är amputerat, jag tänker bara på vad han är kvitt; omläggningar, att inte kunna duscha när man vill, värk osv. Jag ser bara möjligheter och tror han fungerar lika, jäkla länge fick han gå och må dåligt innan han fick hjälp men vad bra det har vänt och blivit och vad underbart skönt det är att han mår bra och är "fri från cancern". Det är en stor del av att min sommar har varit underbar, resten är underbart jobb (fantastiska jobbarkompisar), bästa vännerna ever, familjen och sen kärleken förstås. Nu hoppas jag bara att det fortsätter såhär bra :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag är så glad för din skull för allt!<3 Min finaste Hanna<3

2011-09-05 @ 16:50:00
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0